Oraindik argitaratu gabe dagoen liburu hau arte erromanikotik eta kasu honetan Nafarroakotik zuzenean ateratako zuri-beltzeko argazkiek osatzen dute. Arte erromanikoaren indarraren, plastikaren, sinbolismoaren, transzendentziaren eta edertasunaren berezko boterea erabiliz, egileak modu berezian aurkezten du Euskal Herriaren iraganeko eta oraingo historia. Anttonek berak honela definitzen du bere interpretazio subjektiboa: "Elementu indartzaile bat behar nuen, motor dinamizatzaile bat, melodiaz eta tinbrez osatuko zuen detonatzaile emozional bat, sinfonia mahleriar indartsu eta eder bat, tenkatua eta eutsia".
1998tik aurrera, Antton Elizegik ere hainbat industria desegiteari buruzko lanak egin zituen, eta arkeologia industrialeko lanean murgildu zen; lehenik, Bergaran, Eguren tailer mekanikoa berreskuratuz, eta, ondoren, Arrasaten, berak zuzentzen duen desmuntatzearekin, U.C.M. desegiteko prozesu osoari argazkiak ateraz. (Unión Cerrajera Mondragón), 1999an.
2002an, Gipuzkoa begiragarriaren faksimile-edizioaren koordinazioa egin zuen. Gipuzkoako Foru Aldundiko Ekonomia eta Turismo Sailak argitaratutako Pascual Marín argazkilariaren Lo mirable de Gipuzkoa liburuak 2002an guztira 3.000 ale argitaratu zituen, jatorrizkoa baino 32 orrialde gehiagorekin; koadernotxo bat jarri da aurretik, Jose Ramon Beloki diputatuaren aurkezpen-idazki bat, Elizegik berak egindako Marinen biografia bat eta Jose Maria Aranzazabalek egindako paisaia-ibilbide bat dituena.