1969an Donostian jaiotako artista gipuzkoarra. Eskulturaren esparrutik datorren artista da, eta diziplina horretan egin zen ezagun 80ko hamarkadaren amaieran, sari eta sorkuntza-beka ugari jaso zituenean.
Euskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederren Fakultatean ari da ikasten, 1988 eta 89. urteetan. 1997an Animazio eta Multimedia Teknikaria eta 1998an Grafismo eta Ilustrazioa eta 1999an El Arte de Imaginar Guillermo Pérez Villalta ikastaroak egin zituen. Bilbao Arte.
Besteak beste, 1988an Artelekun antolatutako Bonifacio Alonsoren Pintura Tailerrean izan zen, eta 1989, 1990 eta 1991n Angel Badosek Donostian Artelekun antolatutako Eskultura Tailerrean parte hartzeko hautatu zuen. 1989-1990ean, Euskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederren Fakultatean Juan Luis Morazak emandako Eskultura Tailerrean parte hartu zuen, eta, hiru urte geroago, Asun Balzolak Donostiako Artelekun emandako Ilustrazio Tailerrean parte hartzeko hautatu zuten. 2001ean, Bilbao Artek hautatu zuen, eta, hamabi hilabetez, proiektu jakin bat egiteko behar den azpiegitura duen espazio baten lagapenaz gozatu zuen. Amaitutakoan, Bilboko Udalaren arte garaikidearen funtsetako bat izango den obra bat utzi zuen.
1988 eta 1993 urteen artean laguntzak eta bekak jaso zituen, hala nola, Donostiako Artelekun Tailerrean Laguntzeko Poltsa (1988); 1990-91n Gipuzkoako Foru Aldundiko Eskulturan Sorkuntzarako Laguntza Beka; 1991n Juan Otaola Basauri Kultur Beka Lehiaketako Lehen Saria jaso zuen. eta Bizkaiko Foru Aldundiko Laguntza Beka, biak 1993. urtean.
1988. urtean bere lehenengo bakarkako erakusketa egin zuen Gipuzkoako Elkarte Artistikoan, Donostian. 1989an, Donostiako Txuri-Beltzen; 1991n, Bilboko Vanguardia galerian, La Fundicionen; 1992an, Basauriko Kultur Etxean; 1994an, Bilboko Mitoten; 1995ean, Donostiako San Telmo Museoko Abangoardia Aretoan, eta 2003an, La acción del arte en Galería Bilkura de Bilbao erakusketan. Egileak berak horretarako idatzitako testuan honela deskribatzen du bere planteamendu artistikoa:
"Ez ditut metodo garaikideak baloratuko, bidegurutzea zabala da eta bide guztiek ez dute inora eramaten. Nitaz hitz egingo dut, diziplina guztien ikusle eta parte gisa, horietako batzuetan. Nola adierazi artearen ekintza boteretsua?. Nola definitu sortzen den irudian lortu nahi den helburua? . Puntu batean hori aintzat hartzen duen errealitate bat sortu?. Proportzio txikian, koherentziaz eta batasunaz hornitua? Irudikapen ikaragarri bat, egia balitz bezala erasotzen zaituena? Eraikuntza horretan, besteen nortasunak parte hartuko luke, eta harrituta geratuko ginateke identifikazio horrekin, argitasun horrek eragindako oinaze-ziztada batekin, ausardia horrek eragindako poz-txinparta batekin. Irritsa ongi konpondua litzateke, zalantzarik eta lotsarik gabe; eraikuntza askatzaile bat edo bizitzaren irudikapen on bat bezala. Produktu zintzoa, ez zinikoa eta ez arbitrarioa; nolabait gure zentroari zuzendua izango zen produktua. ".
Talde-erakusketei dagokienez, 1988an Donostiako CAP-en egin zen Gipuzkoako Artista Berrien XXX. Lehiaketan parte hartu zuen; 1989an Bilboko Casa Barrainkuako Siete Miradas sobre un Paisaje erakusketan eta 1991ko martxoan Donostiako Artelekun egin zen Angel Badósen Taller = Angel Bados-en Tailerra erakusketan. Urte horretan bertan, Bilboko Getxoarte Azokan eta Uztaro erakusketetan parte hartu zuen. Sorkuntza Artistikoko Bekak 1987-1990 Donostiako Artelekun, Donostiako Altxerri Galerian, Madrilgo Juana de Aizpuru Galerian Arte Garaikideko 100 urte erakusketan eta Eibarko Kultur Etxean Eskulturetan.
1992an, hainbat erakusketa kolektibo egin zituen, hala nola Hacer, irudia Madrilgo Galería Buadesen, Basileako Azokan (Suitza), Entre el objeto y el arte Bilboko Galería Vanguardian, Topaketak Donostiako Artelekun eta Banco Central Hispano-k hiru euskal hiriburuetan antolatutako Imagínate Euskadi lehiaketan.
1993an, Madrilgo Velázquez Etxean egindako IX. L'Oreal Sariaren erakusketan parte hartu zuen, eta Donostiako Okendo Kultur Etxean egindako 4 x 4 erakusketan. 1994an Basauriko Kultur Etxean, La Caja de Pandora izenburupean, Malús Arbide, Nekane Zaldua, Sonia Rueda, María José Díez eta Gema Intxaustirekin batera. Urtebete geroago, 31 artistak parte hartu zuten 3 museotan, Baionako (Frantzia) Musée Bonnatek, Donostiako San Telmo Museoak eta Getharyko (Frantzia) Musée Municipal museoak babestuta, eta aipatutako museoen egoitzetan egin zen.
Besteak beste, bere lana talde-erakusketetan dago ikusgai, hala nola 1996an Madrilgo Galería Buades delakoan eta Charcutería izenekoan, eta Banco Central Hispano-k hiru euskal hiriburuetan antolatutako Imagínate Euskadi Lehiaketaren beste edizio batean. 1998an Madrilgo Erkidegoak antolatutako La cicatriz interior ekimenean parte hartu zuen.
2001eko abendutik 2002ko urtarrilera, Bilbao Arten eta beste talde batzuetan parte hartu zuen, Francisco Aliseda, Luka Fineisen, Steven Forster, Ibon Garagarza, Hafo, Javier Irastorza, Alberto Lomas, Tere Ormazabal, Aurora Solano eta Enrique del Val-ekin batera; eta "El Martín de la Casa de la Alcomar" Val-ekin. 2003. urtean, OKUPGRAFekin lankidetzan aritu zen, 14 orriko karpeta grafiko bat egiteko. 10 irudi eta lau testu) Humboldten Viaje al País de los vascos liburuan oinarrituta dago, eta Ordiziako Barrena Jauregian eta Pasaian dago ikusgai. Udal Aretoan eta urte bete beranduago Tolosako Aranburu Jauregian Lehen Munduan Bizirauteko kartelen erakusketa. 2004an, Donostiako Galería Sugarren erakusketa kolektibo batean jarraitu zuen, Zipri Fernández, Idoia Monton, Patxi Txiki, Migel Larrarte, Juan Berrozpe, Arantza Arratibel eta Koro Arratibelekin batera, eta Galería Bilkin bilbotarrak ARCO04 Nazioarteko Azokan aurkeztu zuen, Madrilen.
Horrez gain, Puerta Norte Elkarteak argitaratzen duen Ipar Atea aldizkariaren azken zenbakiaren azaleko ilustrazioaren eta barruko orrialdeen egilea da.
Madrilgo eszena artistikoan bere lana 90eko hamarkadan sustatu zen. Hala ere, giro horrek ez zuen desbideratu eszena artistiko horretatik aldentzea eskatzen zion bide batetik, bere lana goitik behera aldatuko zuten kezka plastikoetan eragin eta sakondu ahal izateko, eta pintura behin betiko adierazpen-bide gisa aukeratzeko.