1960an Donostian jaiotako artista gipuzkoarra. Lehen urrats artistikoak aitona Jose Rocandiorengandik jaso ditu, margolari eta zaharberritzailearengandik.
1985ean lizentziatu zen Arte Ederren Fakultatean, Pintura espezialitatean, eta 1986an Donostiako Udalak emandako Ikerketa Artistikorako Beka jaso zuen. Beka hori 1986tik 1989ra bitartean jaso zuen Gipuzkoako Foru Aldundiak Erromako Diseinuaren Europako Institutuan. 1999an, grabatu-ikastaro bat egin zuen Madrilgo Taller Gráficas Generales delakoan.
1978an, Donostiako Arte Ederren V. Gazte Lehiaketako hirugarren Pintura Saria lortu zuen; 1979an, beste Pintura Sari bat Donostiako Arte Ederren VI. Gazte Lehiaketan; eta 1984an, Getxoko Udaleko Euskarazko Ipuinen Ilustrazioko Lehen Saria. 1992an Donostiako Inauterietarako Kartel Lehiaketan Lehen Saria jaso zuen, 1993an Los Angeleseko Society of Newspaper Design-ek emandako Ilustrazio Saria (EE.UU. ), El Pais egunkariak argitaratutako Arturo Perez Reverteren Arranoaren itzala kontakizunarekin. 1997an, Ilustrazioko Bigarren Saria eman zuen Los Angelesko Society oof Newspaper Designek (EE.UU. ), El Mundoko Metropoli aldizkariaren azal batengatik, eta 1999an Arte eta Ilustrazio kategoriako bigarren saria, Los Angelesko Society of Newspaper Designek emandako Metrópoli aldizkariaren azal batengatik (EE.UU. eta Award of Excellence saria, aldizkariaren azalak kategorian, Los Angelesko Society of Newspaper Designek emana (EE.UU. ).
1989 eta 1992 urteen artean Erroman bizi izan zen eta Il Manifesto, La Republica, Nuova Ecologia eta Editori Riuniti aldizkarietan ilustratzaile gisa lan egin zuen. Oihal diseinuko lanak ere egiten ditu Faro Disegni enpresarentzat. 1989an, Gipuzkoako Foru Aldundiaren enkarguz, "Maiatza Dantzan" Donostiako urteko dantza jaialdia iragartzen duen kartela egin zuen. 1992an Madrilera joan zen bizitzera eta bertan ilustratzaile eta margolari lanak egin zituen. Artikuluak eta aldizkarien azalak ilustratzen ditu, El Mundo-rekin kolaboratzen du Metrópolis igandeko gehigarriaren azalak eginez; lan horren bidez, hiru sari jasotzen ditu, eta El País egunkariaren igandeko Babelia aldizkariko artikuluak eta azalak ilustratzen ditu. Alfaguara Bolsillo argitaletxearentzat, Editori Riuniti argitaletxe italiarrarentzat, Albatrosentzat eta beste argitaletxe batzuentzat (Bruño, Altea, Elkar, Erein, Edelvives, Oxford eta University Press) liburu-azalak egiten ditu, eta narratiba-azalak egiten ditu hezkuntza-liburuetarako eta haur-literaturari buruz. 2001ean New Yorkera eta Chicagora joan zen. Hiri honetan, Paula Barker Duffi University of Chicago Presseko zuzendariaren bilduma pribaturako bere bi lan erosi dira. 2003an, Kutxa Fundazioak teknika mistoarekin egindako Pegaso obra eskuratu zuen, 50 x 50 cm-ko paperaren gainean. 2001etik New Yorken bizi da.
1997. urtetik urtero erakusketak egiten ditu Donostiako Arteko galeriarekin, bai taldekoak bai banakakoak, eta urte horretatik gaur arte Estampa azokan parte hartzen du. Madrilen egiten den Grabatuaren Nazioarteko Aretoa. 1999an "Forme e colori di Spagna" erakusketa egin zuen Italarte Galerian (Erroma) eta 2001ean "Libri - concetto d'Artista" Palazzo Bricherasion (Italia).
Artista hau ilustratzaile gisa egindako lanagatik nabarmentzen da, baina bilduma piktoriko zabala ere badu. Izaera figuratiboa duen bere lanak Mitologian, Astronomian eta Natur Zientzietan aurkitzen du inspirazio iturri, baina denboraren joanak materiari buruz egiten duen hausnarketaren ikuspegitik landuta. Haren obrak satira eta sarkasmo dosi handi batez tratatuak daude, eta hori obra batzuen izenburuak aukeratzean ikusten da: Burokraziak kutsadurak adina izaki hiltzen ditu, Urik gabeko akuarioa, Deshidratazio bidean, Bibliak adarbakarra dagoela ziurtatzen du, etab. animalia mitologikoen edo sozialki desprestigiatuen irudikapen zientifiko dibertigarriak sortzen dituztenak.
Lan horiek egiteko, kolore-sorta finak eta akuarelen testurak erabiltzen ditu, batez ere. Horretarako, teknika ugari erabiltzen ditu, eta, askotan, hondakin-materialak erabiltzen ditu materiaren gainean denboraren iragaitea bizkortzeko. Artista honek irrealtasuna azpimarratu ohi dio lanari, eta, horretarako, poetika kontzeptual sotilak erabiltzen ditu, besteak beste, letrak, zenbakiak, oharrak, hainbat zeinu eta enkoadraketa.