1941ean Donostian jaiotako antzerki zuzendari gipuzkoarra.
Antzerkirako bokazioa oso goiztiarra izan zuen: sei urterekin jada antzerkirako pieza txikiak idazten zituen. 14 urte zituela, istripu batek ohean eduki zuen lau urtez. Zorigaitz horrek geldirik egotera behartu zuen, baina autore zahar eta modernoak etengabe irakurtzeko aukera eman zion. Gainjarritakoan, parrokiako talde batekin hasi zituen bere jarduera gustukoenak, eta handik kanporatu zuten. 20 urterekin (1961) Donostiako TEUko zuzendari ikusten da, Messinako Zinemaldira joan zenean. Halaber, Unibertsitateko V. Antzerki Lehiaketa Nazionalean parte hartu zuen, eta hurrengo urtean Parisen. "Maison International" lehiaketan arrakasta itzela lortu zuen, Lauro Olmo -La Camisa-, Leopoldo Martínez Fresno -La epidemia- eta J. Maria Bellido -Futbol-. 1963ko TEU Lehiaketan zuzendaritza onenaren saria lortu zuen La lección de Ionesco filmarekin.
Garai hartan, Donostiako antzerki-giroa berritzen laguntzen zuen, eta, horretarako, gaurkotasun handiko antzezlanak egiten zituen, ikusleek oraindik oso gutxi ezagutzen zituztenak –nagusiki gazteak–, eta igandero joaten zen Antzoki Zaharrean Antzerki Klubak antolatutako emanaldietara. Handik TVEra egin zuen salto, eta Madrilen bizi da orain. Donostiako TEUrekin Macbeth irudikatzen du pantaila txikian. zuzendaritza onenaren saria. Errealizazio-ikastaro bat egin zuen, eta lehenengo katean aire-gozatzaile gisa hasi zen lanean, eta bigarrenean zuzendari gisa. 1969an aldi berean kartelean obra gehien izan dituen zuzendaria dela esan daiteke. Arthur Millerren Recuerdo a dos lunes lana aurkeztuko du, Estudio I, El visón volador, Teatro Cómicon; Plaza Suite, Reina Victorian, eta Espera a Godot, Teatro de siempre lanean.
Sé infiel y no mires con quién komediak Espainiako antzerkiaren eta zinemaren historiako diru-bilketa handienetako bat lortu zuen. Komedia musikalari dagokionez, Jesucristo Superstar (1975), Let my people come, Yo quiero a mi mujer, Barnum, Evitak, A chorus line, Nunsense, Fama eta My fair lady arrakastatsuen arduraduna da. Azpilicuetaren azken muntaietako bat, Espainian ikusi ez dena, Fama musikalarena izan da, Mexikon estreinatua D.F. Antzerkia ere zuzendu zuen telebistan, Estudio 1eko urteetan. TVEn hasi zen, askotariko autore eta joeren 100 testu baino gehiago zuzentzen eta egiten. Greziar Klasikoetatik Frantziar Abangoardiara, Strinberg, Camus, Miller, Ionesco, Lope de Vega, Shakespeare, etab.
Lortutako sarien artean, Europa eta Amerikako ospetsuenak daude, eta horietako bat da New Yorkeko Kritikarien Elkarteak zuzendari onenari ematen diona, Lincoln Centerren aurkeztutako The way we are ikuskizunagatik. Madrilgo Nuevo Alcalá antzokirako egokitu du Cabaret.