1956an Donostian jaiotako artista gipuzkoarra, XXI. mendearen hasieran Torrelodonesen (Madril) bizi eta lan egiten duena.
Kimika ikasten hasi zen, eta 80ko eta 81eko hamarkadetan Londresko Chelsea School of Art-en ikasi zuen, eskulturaren alorreko nazioarteko proposamenekin zuzenean bat eginez.
1988an, Pepe Albacetek zuzendutako Litografia Tailerrean parte hartzen jarraitu zuen, Donostiako Artelekun.
Bere lehen lanetan burdina eta zementua bezalako materialen arteko kontrastea erakusten du, manipulatua eta koloreztatua. Eskulturak garatzen den espazioarekin duen harremana bere obraren osagai nagusietakoa da, bere materialen poetikarekin batera. Hori dela eta, Cristina Iglesiasek zentzu espazial eta arkitektoniko handiagoa ematen die bere piezei, eta nabarmen handitzen dira dimentsioetan. Alabastroa, serigrafia, tapiza eta kristala bezalako materialak erabiltzeak aukera ematen dio argi-efektua, paisaiaren metafora eta eskulturak laurogeita hamarreko hamarkadatik aurrera izan zuen eszenografia-alderdia aztertzeko.
Laurogeiko hamarkadaren hasieran hasi zen bere lanak erakusten, eta 60 erakusketa indibidual eta kolektibotan baino gehiagotan parte hartu du, Europako, Ipar Amerikako eta Japoniako galeria eta museo ezberdinetan. Bakarkako lehen erakusketak 1984an egin zituen Portugalen, zehazki Casa de Bocage, Galería Municipal de Arte Visuais de Setúbal eta Galería Cómicos de Lisboa aretoetan, eta bakarkako lehenengoa hurrengo urtean egin zuen, Juana de Aizpuru galerian. Harrezkero, proiekzio handia izan du, bai Espainian, bai Espainiatik kanpo. 1986an Lisboako Galería Cómicosen (Portugal), 1987an Vienako Peter Pakesch Galerian (Austria), Madrilgo Marga Paz Galerian eta Bordeleko CAPC Musée d'Art Contemporainen (Frantzia) erakutsi zituen bere lanak.
Beste banakako erakusketa batzuk 1990ean Madrilgo Marga Paz galerian, Appel Foundation-en Stichting galerian, Amsterdam-en (Herbehereak), Lisboako Cómicos galerian (Portugal) eta Génova-ko Galerin Galislada galerian (1992 Italia) Galerin Galerin (Argentina)
1994an "One Room," Stedelijk van Abbemuseum, Eindhoven (Herbehereak) eta Galerie Konrad Fischer (Dusseldorf, Alemania) egin ziren, 1996an Galerie Jean Bernier, Athens, Donald Young Gallery Seattsan (Estatu Batuak). 1997an bi erakusketa egin zituen Estatu Batuetan, bata Chicagoko The Renaissance Society at the University-n eta bestea Solomon R-n. New Yorkeko Guggenheim Museum erakusketan bere ibilbidearen ikuspegi osoa ikus daiteke, eta hurrengo urtean Madrilgo Velázquez Jauregian aurkeztuko da; "A Cidade e as Estrelas: Parte 4," Lisboako (Portugal) Luís Serpa Projectos Galeria, Robayera Aretoan, Miengo.
1999an, bere azken lanen erakusketa bat aurkeztu zuen Guggenheim Museoan, Bilbao.La erakusketan. Erakusketa berezia da, arkitektura-espaziora bereziki egokituta baitago. 20 bat obra ditu, eta Museorako espresuki egindako piezak ere baditu. Eskultoreak hormigoia, burdina eta kristala bezalako material industrialekin egiten du lan, banbua eta orbela bezalako motibo begetalekin konbinatuta. Askotan, oen patroiekin estaltzen ditu bere obren gainazalak. Eskulturekin batera, zeta edo kobre gaineko formatu handiko serigrafiak daude. Benetako instalazioen argazkiekin inprimatuta daudela diruditen lanak, baina artistaren eskultura-lanen miniaturazko ereduak dira. Bi urte geroago, "Encrucijada. Gaur egungo pinturari buruzko hausnarketak" erakusketa antolatu du Madrilgo Erkidegoko Erakusketa Aretoan, eta 2003an Londresko (Britainia Handia) Whitechapel Art Gallery-n aurkeztu zuen lana.
1983-1984an, Espainiara itzuli zenean, Caja de Ahorros y Monte de Piedaden "La imagen del animal: arte prehistórico, arte contemporáneo" erakusketan parte hartu zuen. Bertan, bere lana ezagutarazi zuen Madrilgo Palacio de las Alhajasen eta Bartzelonako La Caixa Fundazioan. 1985ean egin ziren "C. Dighans, L. Dujourie, M. Dumas, L. Foxcroft, K. Van de Goede, F. Van Hermert, C. Iglesias, H. Klingelholler, M. Luyten, G. Schmidt-Heins, D. Vermeiren", Stedelijk Van Abbemuseum Eindhovenen (Herbehereak); "Punto y final, Galería Fúcaresen (Almagro) eta a" erakusketan, "El desnudo", Galería Juana de Aizpurun (Madril). 1986an Andaluziako Juntak antolatutako eta Sevillako Mudéjar Pabiloian ospatutako "17 Artistas/17 Autonomías" erakusketan parte hartu zuen, "1981-1986 Pintores y Escultores Españoles" erakusketa Madrilgo La Caixa Fundazioan, "VIII Bienal de Eskultura Ciudad de Zamora" erakusketa Madrilgo San Agustín Salon, "Madrilgo Madrilgo Museo Komedicion Bilbao" erakusketa garaikidea"
Bere lanak hainbat kolektibotan jarraitzen du, batez ere Europako hiriburuetan: 1987an "Muur Voor Een Schilderij," (Paul Robbrecht eta Hilde Daem-ekin proiektua) Galerie Stichting de Appel Foundation de Amsterdam (Herbehereak), "Beelden en Banieren" (Frantzia) Parisko ARC-Musée d'art Moderne de la Ville-n (Frantzia) "Dynamiques et Interrogations" eta "Proyecto para una colección de arte actual", Madrilgo Galería Juana de Aizpuru, 1988an "ROSC'88" Dublingo Royal Dublin Society-n (Irlanda),
Cristina Iglesiasen lanak asko dira oraindik ere talde-erakusketetan. 1989an, "Forg, Iglesias, Spaletti, Vercruysse, West, Wool" erakusketan parte hartu zuen, Joost Declerq Ganten (Herbehereak). Galeria hauek bisitatu zituen: Koloniako (Alemania) Max Hetzler, New Yorkeko (Estatu Batuak) Luhring Augustine, Vienako (Austria) Peter Pakesch, Madrilgo Marga Paz eta Erromako (Italia) Mario Pieroni. Halaber, "Jeunes sculpteurs espagnols: au ras du sol, le dos au mur" Bruselako Centre Albert Borschetten (Belgika), "Spanish Art Today" Takanawako Museum of Modern Arten (Japonia), "Psychological Abstraction" Gaur egungo prozesuetarako, House of Cyprus-en Compostan 1990ean, Kanaria Handiko Las Palmaseko Arte Modernoko Zentro Atlantikoan, "Hacia el Paisaje" eta "The Ready Made Boomerang: Certain Relations in Twentieth Century Art", Sydneyko (Australia) 8 Bienalean eta Santiago de Compostelako Parra Etxean. Urtebete geroago, Valentziako Centro del Carmenen egindako "Espacio mental" erakusketan parte hartzen jarraitu zuen; Berlingo (Alemania) Martin Gropius Haus-en, Madrilgo Marga Paz galerian eta New Yorkeko (Estatu Batuak) Gallery Louver-en.
1992an Donald Young Gallery, Seattle (Estatu Batuak), "Azken egunak", Arenaleko aretoak, Sevilla, "Pasajes: actualidad del arte español" erakusketan parte hartu zuen. Erakusketa hori Sevillako Espainiako Pabilioian egin zen, EXPO92, "Los 80 en la Fundación Europisman Hospitalam" bildumaren harira. Eskuraketak 1985-1992" Valentziako IVAMen, Donald Young Gallery, Seattle. (Estatu Batuak). 1993an, "The Sublime Void (On the Memory of the Imagination)" Anbereseko (Belgika) Royal Museum of Fine Arts-en (part of Artwerpen 93); aurtengo Veneziako Bienaleko Espainiako Pabiloian eta Donald Younstates Danimarkan (Danimarka) egindako beste erakusketa batean parte hartu zuen. Hurrengo urtean Seattle-ko (Estatu Batuak) Donald Young Gallery-n egindako erakusketa berri batean parte hartu zuen, "Artscape Norway", Moskenes, Lofoten Isles (Norvegia), "La voz del genere" Cervantes Institutuan erakutsi zuen Erroman (Italia), "Spuren von Ausstellle
Erakusketa kolektibo ezberdinetan parte hartzen jarraitzen du, gehienak Porto, Atenas, Berlin edo Rotterdam bezalako Europako hirietan, baina baita Chicago edo Pittsburg bezalako Estatu Batuetako hirietan eta Madril, Burgos edo Bartzelona bezalako Espainiako hirietan ere. 1995ean, Pittsburgh-eko Carnegie Museum of Art-en (Estatu Batuak) "Carnegie International 1995" ekimenean parte hartu zuen, "12 experientzia: serigrafia-tailerra Arteleku 1994" ekimenean, Madrilgo Galería Crucesen eta Donostiako Artelekun; "Gravity's Angel" ekimenean, Londresko Lerlerby Bretie gallerby Britainia eta Haundian. 1997an "Ten Years of the Foundation of the Kunsthalle Bern" Bernako Kunsthallen (Suitza) eta "En la piel de toro" Madrilgo Velázquez Jauregian. 1998an 'Donosti'-n egindako erakusketa batean parte hartu zuen berriro, Galería DV-n hain zuzen ere.
Besteak beste, bere lanak erakusketa kolektibo ugaritan daude ikusgai: 1999an "Damenwahl, Cristina Iglesias, Olaf Metzel" Berlingo (Alemania) Haus am Waldsee aretoan eta "North and South Transcultural Visions" Mediterranean Foundation and National Museum, Wroclaw Madrilgo (Polonia) "Artistak" galerian eta Serith artisten" Hogei urte espainiar eskulturan" erakusketa Madrilgo Arte Ederren Zirkuluan, Alacanteko Eduardo Capa Fundazioaren babesarekin (CAMekin eta Valentziako Generalitateko Museoen Partzuergoarekin lankidetzan), eta Okupgrafek antolatutako erakusketan parte hartzen du:
"Bertan, grafikaren munduari begirada zabala eta konplexua proposatzen dio. Erakusketan artistek eta industriek egindako lanak daude ikusgai. Artistek honako teknika hauek erabiltzen dituzte: grabatua, serigrafia, litografia, xilografia, fotograbatua, laser bidezko inprimaketa, eta industriek edo erakundeek hainbat material eta teknika aurkezten dituzte: zirkuitu elektroniko inprimatuak, kalka sistemak apaindutako baxerak, transferrak dituzten kamisetak, zigiluak, kartak, ilustrazioak, prozesu serigrafikoak dituzten altzariak, kartelak."
2000. urtean España Nuevo Milenio erakundeak antolatutako "Año 1000 año 2000. Dos milenios en la historia de España" erakusketa Madrilgo Kultur Etxean. "Abstraccións e figuracions, 1940-1975 eta Arte novo, 1975-2000" erakusketak Reina Sofia Arte Zentroa Museo Nazionaleko funtsekin egin zuen erakusketa, A Coruñako Alfonso Kioskoan, Concello da Coruñarekin eta Caixanovarekin lankidetzan (José María Broto, Miquel Barceló, José María Sicilia eta beste zenbait margolarirekin batera). Aurten ere parte hartu du "Arte Elkarrizketak" erakusketan, Alemaniako Hannover herriko Espainiako Pabilioian, EXPO2000 dela eta (espazio horretan Txomin Badiola, Luis Gordillo, Perejaume, Jordi Colomer, Nacho Criado, Javier Pérez, Fernando Usaga eta Cristina Iglesias artistek beren gaitasun kreatiboa erakusten dute).
Urtebete geroago, hainbat erakusketatan parte hartzen jarraitu zuen, hala nola "Carée d'Arte" Nîmes-eko (Frantzia) Musée d'art Contemporain-en eta Chicagoko (Estatu Batuak) Donald Young Gallery-n, eta "Enclosed and Enchanted" Britainia Handiko Museum of Modern Art Oxford-en. 2001ean, Alemaniako bi hiritan, Municheko Kunstbau Lenbachhausen eta "Art Forum Berlin" en (Lehiaketa honek hiria hartu zuen egungo artearen joeren gune bihurtzeko. Hirurogeiko eta laurogeiko hamarkadetako mugarrien errepasoa eskaintzeaz gain, edizio honetan 28 herrialdetako 170 galeria inguruk Berlinera eraman dituzte argazkigintzaren, instalazioaren, bideoaren, pinturaren edo eskulturaren adibide puntakoenak. Cristina Iglesiasek D. Canogar, J.M. Euba, J. Fontcuberta, C. Iglesias, M. López, A. Mendieta, J. Muñoz, J. Navarro Baldeweg, J. Palomino, A. Udareondoa A.I. Roman, Roque, I. Royo, S. Solano, P. Chillida, D. Urzay, J. Uslé, E. Valldosera edo L. Vidal), Museu Serralves, Fundação de Serralves Porton (Portugal) eta "Squatters 1: Hortus Conclusus" Witte de With, Rotterdam (Herbehereak).
2002an "Conversation, Recent acquistions of the Van Abbemuseum" Athens School of Fine Arts de Atenas (Grezia) eta "In Dreams: Cristina Iglesias and Douglas Gordon" Oportoko (Portugal) Presença Galeria. Aurten, Espainia eta Mexikoren arteko harreman diplomatikoak berrezarri zirenetik 25 urte bete direla ospatzeko, Kanpo Kultur Ekintzarako Estatuko Elkarteak (SEACEX) erakusketa bat aurkeztu du. Azken hogeita bost urteetan jardunean aritu diren artista espainiar eta mexikarren lanak ikus daitezke "México -España, 1977-2002" erakusketan, eta herrialde bakoitzeko hamahiru artista nabarmenen lanen arteko antzekotasunak eta desberdintasunak birsortzea proposatzen da. Madrilgo Círculo de Bellas Artes-en dago ikusgai erakusketa.
2002an, Burgosko Casa del Cordón Kultur Zentroko Viaje al espacio :50 años de eskultura en España erakusketan eta Madrilgo Telefónicako Erakusketa Aretoko Abstracciones 1955-2002 erakusketan parte hartu zuen. 2002. urtearen amaieratik 2003. urtearen hasierara arte, bere lana Portoko (Portugal) Fundação de Serralves, Dublingo (Irlanda) The Irish Museum of Modern Art eta Londresko (Britainia Handia) Whitechapel Gallery-n egon da (Erresuma Batua).
"Espazio labirintiko bat da, Iglesiasek Londresko espazioan diseinatzen duena, zatikatutako testuak saretsuekin tartekatuz, espazio iristezinen metafora edo kanporantz itxitako unibertsoak bezala. Artista donostiarrari Erresuma Batuan eskainitako antologikorik handiena da, eta bat dator Londresko East End merkataritza-gunean -ekialdeko denden auzoa da- eraikitako instalazio batekin, hori ere Iglesiasen lana. Espazio intimoen sorkuntzan giza figurarik ez dagoenez, ikuslearen presentzia funtsezko elementua da artistarentzat. Espazioaren pertzepzioa, ikus-jakin-mina, ispilu edo pantaila batetik islatutako irudia, erakusketarekin batera, agerian geratzen dira irudimenaren eskultore honen ibilbidean funtsezko pieza gisa."
"Artelan grafikoen bilduma" Badajozeko Arte Garaikidearen Extremadurako eta Iberoamerikako Museoan (MEIAC). "Bere mendeurrenarekin bat eginez, Almendralejoko Rural Kutxak, Espainiako zaharrenetakoak, Obra Grafikoko bere bilduma aurkeztu zuen. Multzo bikain honetan, Picasso edo Miró bezalako artista esanguratsuek, bildumaren hasiera gisa, gure herrialdeko plastika garaikidearen panorama osatu duten sortzaileen belaunaldi desberdinak ordezkatzen dituzte, grafikarekin lotutako askotariko teknikak barne hartuz".
2003an "Sekula existitu ez zen Hiria. Arkitektura fantastikoak mendebaldeko artean". Bartzelonako Centre de Cultura Contemporánia-rekin batera ekoiztuta eta BBK Fundazioak Bilboko Arte Ederren Museoaren babesarekin, erakusketak arkitekturak artean duen irudikapenari buruzko hainbat adierazpen aurkezten ditu, hainbat artistaren ikuspegitik eta artearen historiako hainbat alditatik abiatuta.
2004an "Lau dimentsio. Eskultura Espainian, 1978tik 2002ra" erakusketa Valladolideko Patio Herreriano Museoan.
"Erakusketa, bere bildumako piezekin, Museoko lau aretotan garatzen da eta, horietako bakoitzari, titulu poetiko-deskriptibo bat eman zaio, bisitariari denbora tarte horretan Espainian egindako eskulturaren aldetik "bidaia" bat, benetakoa eta onirikoa, egiteko aukera eskaintzen diona".
Bere lanak bilduma eta erakunde ugaritan daude ikusgai, besteak beste, Artiumen, Gasteizko Arte Garaikidearen Euskal Zentro-Museoan, Bartzelonako Nazioarteko Konbentzioen Zentroan, Bilboko Guggenheim Museoan, Reina Sofía Arte Zentroa Museo Nazionalean, Valentziako IVAMen edo Valladolideko Patio Herrerianon.