Konposatzaileak

Zubiaurre Urionabarrenechea, Valentin Maria de

Operak

  • Luis Camoens (1864) H. Eslavari eskeinia (Cesare Perono da Luccaren Liburua)
  • Don Fernando el Emplazado (1869) H. Eslavari eskeinia (1. ekitaldia Ricardo Castelvecchio Liburua eta 2 eta 3. eskitaldiak Ernesto Palermi). Mariano Capdepónen espainiar bertsioa
  • Ledia (1873) Isabel de Borbón andrea, Asturiasko Printzesa, eta Francisco A. Barbieriri eskeinia (José de Cárdenasen Liburua).

Zarzuelak

  • El tigre del mar (Antonio Arnaoren testua) (osatugabea)
  • Los dos ciegos (osatugabea)
  • La perla del valle (Flor del valle) (García Santistebanen testua) (osatugabea).

Orkestrarako bakarrik

  • Sinfonía en mi (1874).

Ahotsa (bakarlaria/k-korua) eta orkestra

  • Tenore eta orkestrarentzat Romanzas. Osatugabea
  • Bakarlarim koru eta orkestrarako Himno-Cantata a la memoria de Pedro Pablo de Astarloa (1885). F. Arrese eta Beitiaren poesia.

Mezak

  • Lau ahotsetako bi koru eta orkestra nagusirako Meza (Garay, 1864)
  • Misa Pastorela hiru ahots eta organoa fa nagusian (1865)
  • Meza hiru hatos eta organoa la nagusian (1865)
  • Meza hiru ahots re nagusian eta organoa (1867)
  • Meza zortzi ahots eta orkestra ren (1876)
  • Meza lau ahots eta fagot Abendualdi eta Garizumarako (1879)
  • Meza bi koru solean eta orkestra (1880). Mª Isabel de Borbón, Asturisko Printzesari eskeinia
  • Meza lau ahotsera laburra eta orkestra do (1882)
  • Meza lau ahots, orkestra eta si bemol maiorrerako organoa (1888)
  • Meza lau ahotserako laburra eta mi maiorreko grande orkestra (1891)
  • "Assumpta est Maria in coelum" meza hiru ahots eta organorako (1891)
  • "Assumpta est Maria in coelum" meza hiru ahots eta organorako (1896)
  • Misa de Réquiem lau ahots eta orkestrarako (1904). Mª de las Mercedes de Borbón, Asturiasko Printzesari eskainia
  • Meza lau ahots eta fagotarako Abendugarai eta Garizumarako (1907).

Beste eliz-lanak

  • Flores a María: "Venid y vamos todos" hiru ahots eta organurako (1865)
  • Letanía bost ahots eta organurako (1865)
  • Letanía hiru ahots eta organurako (1865)
  • Letrillas a San Roque hiru ahots eta organurako (1865)
  • Miserere lau ahots eta organurako (1865)
  • O Crux lau ahots eta organurako (1865)
  • Plegaria hiru ahots eta organurako (1865)
  • Salve hiru ahots eta organu/pianorako (1865)
  • Oh, semea ederra. Hiru ahots eta organurako gabon-kanta (1865)
  • Flores a Maria: "Vuestro encanto son las flores" hiru ahots eta organurako (1865)
  • Ave Maria stella hiru ahots eta organurako (1866)
  • Ay Jesús hiru ahots eta organurako (1866)
  • Genitori hiru ahots eta organurako (1866)
  • Letanía hiru ahots eta organurako (1866)
  • Letrillas a la Santa Virgen bi ahots eta organurako (1866)
  • Ego sum panis vivus. Hiru ahotserako motetea (1866)
  • Antífona a la Santa Virgen hiru ahots eta organurako (1866)
  • Ingemisco tan quam reus. Lau ahots eta organurako motetea (1866)
  • Motete para el triduo de Navidad (Alma generosa) hiru ahots eta orkestrarako (1866)
  • Te Deum hiru ahots eta organurako (1866)
  • Ave María hiru ahots eta organurako (1867)
  • Las siete palabras de Jesús en la Cruz. Hiru ahots eta organu/pianurako oratorioa (1867)
  • Letanía hiru ahots eta organurako (1867)
  • O quam suavis. Hiru ahotserako motetea (1867)
  • Aingeru Jesús jaioen. Hiru ahots eta organurako gabon-kanta (1867)
  • Toki baten aingeru. Bi ahots eta organurako gabon-kanta (1867)
  • Flores a Maria: "Venid, venid, cristianos" hiru ahots eta organurako (1868)
  • Flores a María: "Amor bendice alma mía" hiru ahots eta organurako (1868)
  • Letanía I hiru ahots eta organurako (1868). Letanía II hiru ahots eta organurako (1868)
  • O Salutaris Hostia. Hiru ahots eta organurako motetea (1868)
  • Salve (1868). (I. Bertsioa: Hiru ahotsetara. II. Bertsioa: lau ahots eta organua) (1868)
  • Flores a María: "Venid y vamos todos" I lau ahots eta organurako (1869)
  • Flores a María: "Venid y vamos todos" II lau ahots eta organurako (1869)
  • Letanía I hiru ahots eta organurako (1869)
  • Letanía II hiru ahots eta organurako (1869)
  • Letanía III hiru ahots eta organurako (1869)
  • Letanía IV hiru ahots eta organurako (1869)
  • Letanía V bost ahotsetara (1869)
  • Zagales y pastores venid. Hiru ahots eta organurako gabon-kanta (1869)
  • Flores a María a bi ahots eta organurako (1870)
  • Letanía I bi ahots eta organurako (1870)
  • Letanía II bi ahots eta organurako (1870)
  • Iru artzain gastiak. Ahots eta organurako gabon-kanta (1870)
  • Mundua egon aren. Hiru ahots eta organurako gabon-kanta (1870)
  • O sacrum convivium. Hiru ahotserako motetea (1871)
  • Tantum ergo hiru ahots eta organurako (1871)
  • Venid y adorad, gustiok. Hiru ahotsetarako gabon-kanta (1871)
  • Flores a María hiru ahots eta organurako (1872)
  • Letanía hiru ahots eta organurako (1872)
  • Mundua egon aren. Hiru ahots eta organurako gabon-kanta (1872)
  • Pasión según San Mateo. Lau ahotsetako koru eta orkestrarentzat oratotioa (París, 1874)
  • Letanía bi ahots eta organu/pianorako (1876). Atotxako Basilikarako konposatua
  • Salve bi ahots eta organu/pianorako (1876). Atotxako Basilikarako konposatua
  • Completas bi koru eta orkestrarako (1878)
  • Te Deum bi koru eta orkestrarako (1878)
  • Venid pastorcillos. Hiru ahots eta organurako gabon-kanta (1878)
  • O Salutaris Hostia. Guztiz Santuari motetea lau ahotsetara (1879)
  • Coro y Estrofas para la procesión del día de la Presentación bi ahots eta organurako (1881)
  • Letanía hiru ahots eta organurako (1882, 1885ean berrikusia)
  • Stabat Mater bi koru eta orkestrarako (1883)
  • Salve bi koru eta orkestrarako (1884)
  • Padre Nuestro. Orfeoirako errosarioa (1888)
  • Misterios del Santo Rosario hiru ahots eta orkestrarako (1890)
  • Letrillas para la Virgen lau ahots eta organurako (1892)
  • Ave María a ahots bat eta orkestrarako (1893)
  • Ave María I bi ahots eta organurako (1893)
  • Ave María II ahots eta orkestrarako (1893)
  • Padre Nuestro hiru ahots, koru eta organurako (1893)
  • Visperas de los Santos bi koru eta orkestrarako (1894)
  • Libera me Domine lau ahots eta orkestrarako (1899)
  • Himno Cantata a nuestra Señora de Begoña bi bakarlari, koru eta orkestrarako (1900). R. Mª de Azkueren testua
  • San Franciskori, 3en lenengo canta koru eta organurako (Ondarroa, 1901)
  • Jesu decus Angelicum. Guztiz Santuaren lau ahotsetarako motetea
  • O quam suavis. Guztiz Santuaren lau ahotsetarako motetea
  • O lux beatisima. Lau ahots eta orkestrarako motetea. Osatugabea
  • Despedida a la Santa Virgen koru eta organurako
  • Dúo bi ahots eta organurako
  • Gozos a la Asunción de nuestra señora. Gure ama jasokundekoari hiru ahotsetarako bertsoak
  • Gozos a la Virgen lau ahotsetarako
  • Letanía hiru ahots eta organurako
  • Popular bi ahots eta organurako duoa
  • Responso hiru ahots eta organurako
  • Santo Dios lau ahots eta organurako.
  • Vals bi biolin, biolontxelo/kontrabaju, oboe
  • Una siesta, biolin, biolontxelo eta pianorako vals-a
  • Ecos de Oiz, biolin/biolontxelo eta pianorako melodía (1899)
  • Solo kontrabaxurako pianorekin lagunduz
  • Pieza flautarentzat
  • Fantasía tronpa eta pianoarekin laguntzeko (1900)
  • Pieza arparentzat (1899).
  • Adiós. Adela Robreño andereñoaren albunerako nokturnoa
  • Lediaren Bailable
  • Blanca-flor. Nocturno expresiboa
  • Elena. Polka
  • Flor de mi valle. Zortziko
  • La Benigna
  • Mazurca
  • Nere alabachuarentzat. Zortzico
  • Neure amari. Zortziko
  • Souvenir d'une amie. Romanza
  • Vals
  • Redonova (1849)
  • Vals (1849)
  • Alfonso. Asturisko Printzeari eskeinitako vals-a (Caracas, 1858)
  • Recuerdos de Venezuela. Hitzik gabeko romantzea (Caracas, 1859)
  • Angélica. Aretoko jatorrizko polea (1871)
  • Teresa. Mazurca-Polka (1871-73)
  • Tempo di mazurca (1883)
  • Tres Polkak (1891)
  • Neure aitari. Zortziko (1894)
  • Andante maestoso. María Martos-i eskeinitako esaldia (1912).
  • Bi figaroen Sinfonia.
  • Andante edo organo/harmoniumrako sonatina
  • Bajete (Clemente de Santamarina konposatzailearekin elkarlanean)
  • Marcha ofertorio o entrada de procesión organo/harmonium-erako
  • "Sacris Solemniis"rako Ofertorioa. S.M.ko Pret kaperako lehen organista izan zen Juan Maria Guelbenzu-ri eskeinia
  • Fuga (1879) (Clemente de Santamarina eta J. Ildefonso Jimeno de Lerma konpositoreekin elkarlanean)
  • Pastorela (1881)
  • Pastorela (1883)
  • Sonata (1884)
  • Pastorela (1890).
  • Ausencia (Antonio Arnao-ren testua)
  • soprano, piano/arpa/harmonium-erako Ave María, piano/arpa/harmonium
  • Pasó la primavera
  • Un gemido y un adiós, candor
  • Vida y Muerte. Madrigal
  • Zortzico a Astarloa
  • Marcha (1868)
  • Melancolía. Erromantza (1871-73) (Antonio Arnao-ren poesia)
  • Canción de las lineras (1886). Moguelen Peru Abarca liburuko bostgarren elkarrizketatik ateratako testua. 1886ko Durangoko Fiestas Euskaras-en estreinatua. Casa Dotesio-k argitaratua
  • Ama euskeriari azken agurra. Zortziko (1893). (F. de Arreseren testua)
  • Himno al beato Valentín de Berriochoa (1905)
  • Sourire (1906).
  • Aria
  • Salve (1896), (Ahots eta organurako bertsioa
  • II. Bertsioa ahots eta hari-orkestrarako)
  • Benedictus (1911).
  • Himno a Vasconia (1896). (I. bertsioa Orfeoirako. II bertsioa Tenore, Barítono/Baju eta Bandentzat. III. Bertsioa ahots eta pianorako).
  • Andra Mariya.
  • J. De Monasterioren arpa, oboe, clarinete, tronpa eta hari-instrumentuentzat kontzertu azterketa. Zubiaurrek pianorako konpondua. Lehen aldiz Madrileko Kontzertu Elkartean antzeztu zen. A. Romerok argitaratua.
  • Ejercicios de oposición para la Real Capilla. Andante turuta eta pianorako
  • Bajo lau zati edo hahots armonizatzeko
  • Triple melodikoa lau zati edo hatos armonizatzeko
  • Ave Maria hari-orkestrarako (1877)
  • Flauta a solo (1879)
  • Solo oboerako (1886)
  • Andante organurako (1887)
  • Contrabajo bakarlariarentzat (1893)
  • Aria bakarlari bajua Amabirjin Guztiz Santu egunerako (1896)
  • O Salutaris Hostia. Motete Guztiz Santuari (1898), (I. Bertsioa: tenore eta organua, eta II. Bertsioa: hari-kintetoz lagunduriko tenorearentzat)
  • Pieza para violín (1904).
  • Transcripciones. Dantzari-Dantza. Garaien dantzatzen den zortzikoa.